AD Fizz !!!! :D
Neden AD Fizz ?
+Çünkü Ad Fizz Ap Fizz e göre daha dayanıklı(Lane de Kalma açısından)
-Ad olduğundan kombomuz biraz güçsüzleşiyor ama sürekli hasarımız oluyor; bu da bize bir master yi,tryndamere,xin zhao.. gibi tf'ye sonradan girip bütün rekipleri toplamama şansı sağlıyor.
+Ad Fizz kasılmasının asıl nedeni Q SKİL'İNİN ON-HİT EFFECT(VURUŞ ANI ETKİSİ)GÖSTERMESİDİR.
Bu Vuruş Anı Etkisi demek bu skill'i vurduğunuzda bir oto atak yapmış gibi etki göstermesidir.
Örneğin Gangplank'ın Q'su Yada Ezreal'ın Q'su gibi..
İTEM DİZİLİMİ
1)Savaş Çizmesi
2)Statik Hançer
3)Üçlü Kuvvet yada Buzdoğan Eldiven
4)Vahşi Hydra
5)Ebedi Kılıç
6)Mahvolmuş Kralın Kılıcı
SKİLL DAĞILIMI
1-W 2-Q 3-E 4-W 5-W 6-R 7-W 8-Q 9-W 10-Q 11-R 12-Q 13-Q
14-E 15-E 16-R 17-E 18-E
Yetenekler:
Pasif: Çevik Dövüşçü
Fizz kendine yapılan oto-atakları her 3 lv'de bir artıcak şekilde (4/6/8/10/12/14) azaltır.Ve fizz birimlerin içinden geçebilir.
Q: Zıpkın Saldırısı
Fizz hedeflenen rakibe uçar,Toplam AD'si kadar Fiziksel Hasar+ 10 / 40 / 70 / 100 / 130 (+60% Yetenek Gücü) Büyü Hasarı Verir.Bu yetenek uygulandığı rakibe Vuruş Anı Etkisi uygular.
W: Deniztaşı Zıpkın
(Pasif): Fizzin otoatakları,3 saniye içinde 30 / 40 / 50 / 60 / 70 (+35%AP) + Rakibin eksik canının 4 / 5 / 6 / 7 / 8 %'si kadar vurur.Hasar minyonlara karşı en fazla 300 olur.
(Aktif): Fizz'in otoatakları sonra ki 5sn boyunca 10 / 15 / 20 / 25 / 30 (+35AP) büyü hasarı verir ve rakibin iyileşme etkilerini %50 azaltır.
E: Oyunbaz / Düzenbaz
Oyunbaz (Aktif): Fizz zıpkınının üstüne zıplar ve 0.75 sn boyunca hedef alınamaz hale gelir.Eğer Fizz tekrar E basmazsa bulunduğu yere iner ve yakındakilere 70 / 120 / 170 / 220 / 270 (+75% AP) hasar verir ve 2 saniyeliğine 40 / 45 / 50 / 55 / 60 % yavaşlatır.
Düzenbaz (Aktif): Fizz tepeden hedeflenen yere iner,yine aynı hasarı daha ufak bir alana verir ve bu alandaki rakipleri de yavaşlatamaz.
R: Denizin Dişleri
Fizz vurduğu ilk rekibe yapışan bir balık gönderir bu balık rakibi 50 / 60 / 70 % yavaşlatır,balığın durduğu yerden 1.5 saniye sonra bir köpekbalığı fırlar ve 200 / 325 / 450 (+100% AP) Alan Etkili Büyü Hasarı Verir.Balık kimseye yapışmasa da bulunduğu yerden yine de köpekbalığı çıkar.
Yeteneklerin İncelenmesi:
Q Yeteneğimiz;
-Onhit efect dolayısıyla bu yeteneği vurduğumuz adama statik-vahşi hydra-w yeteneğinin aktifi-üçlü kuvvet... gibi satın aldığımız ve oto ataklarımıza güçlendirme veren eşyalar da vurmuş oluyor.Toplam hasarımız da bir hayli artıyor.Ama bu skil'in kötü yanı kritik hasar vurmaması.
W yeteneğimizin aktifini saldırı hızı alacağımızdan daha -fazla kullanacağız.Buda bize daha fazla hasar verme etkisi kazandıracak.
E yeteneğimiz açıkçası biraz useless kalıcak hasar verme açısından lakin hem kaçma kovalama hem dodgelama hemde slowlama bakımından hala süper güçlü bir yetenek.
R Yeteneğimizde aynı bakımdan vuracağı hasar azalıcak ama bu yeteneğin temel hasarı yüksek ve çok iyi de slow veriyor yani adam kaçırmazsınız bu yetenekle.
0 yorum:
Yorum Gönder